Friday, May 8, 2009

Pertahanan Laut

Korang semua dah tau pasal askar darat tadi, sekarang aku cerita pulak progress askar laut pulak.... Memang segala musuh2 laut memang susah nak menembusi pertahanan laut pulak sebab ada sebuah team dalam squad laut yang mmg khas kerjanya hanya untuk membentuk strategi pertahanan laut yang betul2 kukuh di perairan kita... gambar bawah ni ialah strategi merenung jauh kedasar laut, mungkin boleh mengesan musuh didalam laut..

Bukan setakat itu sahaja malah, mereka mempunyai pelbagai lagi strategi yang no compromise yang anemy can't trace without proof... mmg marvelous team squad ni.. gambar yang ni pulak system tropical routine iaitu sorang backup dan sorang lagi herbinate. so team ni sentiasa waspada 24jam tanpa henti..


Selain skill yang disebutkan tadi... Squad ini juga memang pakar dalam renang kuak lentang,bukan setakat dalam laut sahaja diaorang bole buat kuak lentang.. malah di sungai, kolam renang, darat, sofa empuk, malah diatas tar jalan raya pun boleh.. mereka mmg pakar bole berenang tanpa menguakkan tangan, hanya berpeluk tubuh shj... x percaya, saksikan slideshow dibawah ini..



Amacam.. sudah percaya skrg..

Team Squad Askor Ayor

1 komen opah kamu:

Abang said...

Hahaha lawok siot... sorg backup, sorg hibernate? Hahaha... tulun2 perut aku nak pecah...

 


XPUASATI © 2008. Design by: Pocket