Tuesday, May 19, 2009

Mitos Of The King Rubix Cube.


2003...


Masa ni gua rajin sangat pergi rumah Abang Terer untuk mempelajari satu permainan Kuib Rubik. Memang best permainan ni, So dalam dua minggu je gua telah terer macam abang terer juga, dapat menyelesaikan kuib rubik tu dalam masa macam gaban nak jadi iaitu 0.0001 saat.

(kalo percaya korang memang mereng).


Sejak hari itu gua suka menunjuk2 kat semua orang yang gua terer selesaikan kuib rubik tu. Depan adik gua gua tunjukan, depat mak gua, depan ayah gua, malah depan pak imam Zainal pun gua tunjukkan betapa terer nye gua main kuib rubik tu.


Sehinggalah semua orang dah muak tgk gua main kuib rubik. Malah gua rasa macam nak pergi audition AF4 untuk show bakat kuib rubik gua tu. Bila dah terlalu muak orang menenggoknya malah gua sendiri pun dah termuntah-muntah akibat kiub rubik tu.


Setelah 5 tahun setengah gua meninggalkan kuib rubik tu, tiba-tiba gua nampak ada sorang budak sedang main kiub rubik tu. Gua pun cakap pada budak tu. adik bole bagi abang pinjam sekejap, biar abang tunjukan cara-cara menyelesaikan dalam masa 0.0001 saat tu(betapa riaknya gua).


Dengan penuh macho dan brutal gua pun main kiub rubik tersebut dan menyelesaikan kiub rubik tersebut 10000 saat. Perkh malu gile gua. bakat kiub rubik gua dah hilang tanpa gua sedari.


Mesej Dari cite gua adalah supaya korang anggap je cite gua kat atas tu sebagai Mitos Of The King Rubix Cube.

1 komen opah kamu:

Abang said...

Hahahaha... lu sendiri pun dah termuntah ke hahaha... so far inilah post lu yg paling clean, tersusun ayat dan kelakar...

 


XPUASATI © 2008. Design by: Pocket