Sunday, May 10, 2009

Khalwat

Dalam ketiarapan gua dilantai sejuk gua ini mengigatkan gua kepada kesejukan air terjun di salah sebuah tempat ceruk kat Perlis, gua tak berapa ingat tarikhnya.. tapi dalam lingkungan 2007 la.. masa tu gua bersama 3 orang member kesitu utk mengushar2 awek tetapi memandangkan salah sorang dari kami muka ala Castelo yang penuh keserabutan, maka memang susah la mendekati awek disana.

Tapi gua takan membiarkan misi gua gagal kerana dengan kehenseman yang gua ada, gua turuti juga niat gua yang brutal murni tu, tetiba satu lagi penghalang yang datang. Perut gua dilanda kemurungan yang melampau. So gua mencari tandas disitu, Selesai gua melunaskan hajat, gua menyambung misi gua secara solo, tetiba gua ternampak ada satu port yang mencurigakan, dengan menggunakan bacaan RAM 256 gua telah convertkan misi gua tadi daripada tackle awek kepada Skodeng..

Perkhh... tak sangka ada juga orang bermadu kasih ditempat yang sepoi2 bahasa ni.. ada sorang mamat ni berbaju kuning dan seorang gadis berambut panjang sedaang bermadu kasih, sedang meraba sini dan sana.. Kemudian gua nampak pulak ada sekumpulan warga tabliq di situ yang sedang mundar mandir tetapi yang peliknya kenapa tabliq tadi tidak menegur perbuatan mereka berdua ni padahal tabliq tadi nampak perbuatan mereka juga.

Gua rasa tak sedap hati kerana perbuatan diaorang ni tak bole dibiarkan lalu gua pun mendownload karakter muslimah dengan speed 25kb/sec lalu gua pun sudah berada dalam karakter tersebut. Dengan muka yang bengis ala Pak Imam Zainal kat surau gua dulu gua ingin sergah dan memarahi mereka berdua ini.

3 langkah lagi ke check point mereka berdua tadi, gua rasa tak sedaap hati sebab macam kenal je diaorang ni.... bila mereka memalingkan muka baru tiba kesedaran gua yang mereka berdua tadi adalah gua punye member yang dua orang tadi. Hangin je gua kerana perbuatan diaorang ni. Maka gua lakukan siasatan terperinci kepada member gua ni..
ikuti perbualan kami:

Gua : Woi ape hal korang ni? Gay ke hape?

Byakuya(baju kuning) : kepala hotak lu, gua tgh ajar lee(baju Kelabu) cara2 membuatkan awek
terransang...

Gua : terangsang processor hotak ko, korang buat aku terangsang nak belasah korang on the spot kat sini ada la...

Lee : Lu tgk muka gua ni ada rupa gay ker?

Gua : A,ah ekh... muka lu gay tak de, gig tu ade la... macam kertas fotostat
hitam putih wanted kat depan balai polis sitiawan tu ada la...

Byakuya : yang lu lama sangat pergi tandas tu ape hal?

Gua : Biasa la awek jaga tandas tu tackle gua... (padahal minachi gemuk je jaga
tandas tu.....)

Selepas kejadian tadi, maka kami bertiga pun belah dari situ dengan penuh kehampaan melainkan kalo sanggup, tackle je minachi tandas tadi... tapi gua tak sanggup, ini kan diaorang berdua tadi nak tackle, lagi telungkup tempurung kelapa diaorang...

3 komen opah kamu:

Abang Terrer said...

Hahaha mcm siot dialog tu... Hampeh punya panjang, nak ajar cara2 meransang? X boleh blah...

Anonymous said...

ceh....

tapirganas said...

buduh tul ler... cerita x leh pakai langsung.....

 


XPUASATI © 2008. Design by: Pocket