Friday, May 8, 2009

Satu Semanggat Satu Tekad

Macam biasa la... tetiba ada urgent meeting oleh sandree besar aku. bila ada panggilan meeting ni aku rasa macam nak boom je bilik meeting tu.. tapi memandangkan yang hadir meeting tu pun adalah tentera jugak so aku rasa diaorang akan kene boom dulu oleh komandan aku sebelum aku yang boom bilik meeting tu. Oleh kerana keotaian aku, jgn harap aku nak pergi meeting tu... So aku pun desepire kan diri aku..
Tentera2 ni dah biasa pergi perang so diaorang mesti tau macamana nak tangkis peluru2 yang ditembak oleh bos aku dalam mesyuarat tu.. tp aku ada pasang CCTV dlm bilik mesyuarat tu.. korang bole saksikan apa tindakan diaorang berperang dalam bilik mesyuarat tu.. ingatkan terer sangat..

pertahanan tembok pertama tu je menayangkan situasi yang serius... untuk mengaburi askar2 dibelakang untuk bertindak. pertahanan kedua, hanya bole menutup muka supaya pihak musuh tidak cam utk disoal siasat, pertahanan ketiga hanya mampu senyum dengan penuh kejahatan, dan last sekali adalah koperal, walaupun dia seperti kelihatan tido tp sebenarnya ia sedang memikirkan strategi mcmana nak membatalkan misi mesyuarat ni sb jam dah menunjukan pukul 1 tghr, waktu tido tu..
Korang tgk la.. betapa mantapnye strategi pertahanan negara kita ni... Hidup Mat Tiarap..

3 komen opah kamu:

Xpuasati said...

dah bole komen dah...

Abang Terrer said...

Hahaha kelakar siot...

Abang Terrer said...

Hahaha kelakar siot...

 


XPUASATI © 2008. Design by: Pocket