Thursday, May 7, 2009

Senyum Yang Penuh Kejahatan

Sesapa yang penah melayari blog SM shahrom.. korang bole tgk gambar orang yang menang bowling pakai baju merah yang tersenyum macam orang dalam gambar ni.. senyum yang penuh kejahatan beliau x pernah berubah walaupun dah 11 tahun berlalu... cuma yang berubah adalah pengisian semula lemak2 tepu.. mungkin dia jalani proces mcm wolverine origin tu jugak kot.. cuma bezanya logan tu masukan besi dalam badan tp budak senyum kejahatan ni masuk kan lemak tepu dalam badn dia pulak... So kepada individu yang terlibat, sekiranya gerun dgn tindakan hamba yang suka menayangkan gambar2 lama.. macam biasa la spt dilakukan oleh blog2 lain juga.. masukan je la wang pelindungan ke akaun hamba..






1 komen opah kamu:

Abang Terrer said...

Mcm kenal brader ni... Dia ada buat bisnes jual toner kan???

 


XPUASATI © 2008. Design by: Pocket