Tuesday, June 16, 2009

Kita Tutup Cerita OK..

Okay la gua dengan rasminye menutup cerita tentang Orang Luar Bandar VS Orang Bandar ni. Gua tak bermaksud nak lagakan sesapa dalam hal ni... Cuma gua nak orang luar bandar faham situasi kami ni.. kami orang bandar adalah manusia biasa juga beb..

Tempat asal gua pun bukan la bandar yang terlalu metropolitan sangat, tapi bole la dikatakan maju, cuba bila hidup ditempat orang. Gua rasa banyak yang kekurangan.. Tapi gua no hal.. layan jer..

Dulu masa gua belajar kat Arau dulu pun duk kawasan luar bandar.. Tapi dengan status yang berlainan sekarang duduk dikampung agak ketidakbiasaan sikit.. Tapi gua tetap layan jer..

Mesti lu orang nak tau apa hebatnye tempat asal gua tu..

So lu orang boleh la klik disini

3 komen opah kamu:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Eh...Sitiawan nie sejenis bandar ek?...hahaha

Abang Terrer said...

Cis... mcm menghina ayat ko tu Fakhrurazi :-p

SM Shahrom said...

Dear Fakhrurazi, please be informed, Sitiawan is Bandar...

Jalal, ko dah terus tutup cerite ke?..lame tak update..

 


XPUASATI © 2008. Design by: Pocket