Wednesday, July 1, 2009

Hobi

Mari berkongsi hobi ngan gua. Untuk pengetahuan lu orang gua adalah salah seorang peminat kartun anime japan seperti bleach, naruto, flame of recca, one peace... tapi yang paling gua ikuti adalah bleach & naruto.

Watak yang paling gua invite adalah uruhara Kisuke.. watak yang penuh misteri walhal dia adalah salah seorang yang terhebat. Tetapi sejak akhir2 ini, gua betul2 sibuk akibat kerja, so gua terpaksa harapkan juruteknik download gua iaitu Abang terer.

Walaupun gua duduk jauh dimata Abang Terer, tetapi kami dekat dijari... Gua akan mengcopy apa yang telah didowndload oleh Abang Terer. Senang Cite beb...

Disini Hobi gua itu tidak mati begitu sahaja walaupun sibuk sebab gua ada member yang 1 kepala jugak dalam bab-bab ni, oleh itu gua dan member gua tadi tu telah membuat beberapa collection berdasarkan keminatan kami. Sebelum gua publish kami punye collection. Gua telah meletakkan hasil collection kami di satu rumah sebab collection kami masih belum terlalu banyak, so kami gabungkan supaya nampak lebih improvice.

Walaupun barang ini tak terlalu mahal, tapi kira okay la puas hati juga sebab gua nak dapatkannya. barang macam ni la paling susah nak dapat patung naruto tu gua dapat RM5 je.. susah beb nak cari, tapi kalo nak cari yang RM100 memang belambak kat shopping complex.

yang ni pulak collection terbaru gua, Bumbblebee.. Lu orang mesti tau punye nak beli kat mana.. Gua mesti nak dapatkan lagi koleksi transformer di stesen minyak nanti, masalah penjualan model transfomer ni dijual secara berperingkat-peringkat.

yang ni pulak adalah collection yang paling terbesar gua.. Mungkin suatu hari nanti ia akan pupus bila kanak-kanak muncul dirumah ini..

3 komen opah kamu:

Abang said...

Wahh... gua x tau plak lu ada hobi mcm ni... kalo Azumi gua tau dia layan Gundam...

Basuh Baju said...

hahahha

apa2la xpuashati oi..asalkan anda hepi..

ps: aku minat urahara kisuke..

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Wakaka...nape xminat dkt keta?...Muka dah ganas...layan keta la oi...hahaha

 


XPUASATI © 2008. Design by: Pocket