Thursday, July 23, 2009

Bakat Terselah

Dua hari lalu di tempat kerje gua telah diadakan mesyuarat dengan kehadiran semua bahagian. Rasanya lu orang semua tahu yang mesyuarat untuk kerje ni memang paling memboringkan.. Bos asyik bla... bla.. bla.. memang paling menyampah, itu tak kene ini tak kene..

Tapi bukan itu yang gua nak tonjolkan, yang gua nak tonjolkan adalah tentang bakat seni yang tercipta semasa mesyuarat itu dijalankan.. macam-macam hasil karya seni dihasilkan dalam mesyuarat tu.. Antaranya adalah hasil seperti dibawah ni...







Ini adalah antara karya yang dihasilkan oleh member disebelah aku...

Oleh kerana gua tak berapa kreatif, jadi gua cuma hasilkan kesenian melalui ilham awek di depan gua.. bole la dikatakan cun.. tapi memandangkan gua hasilkan menggunakan teknik cakar ayam, mungkin hanya orang yang paham sahaja akan kata awek tu cun melalui lukisan gua..



Amacam ada bakat tak gua... hahahah... hapuskan mesyuarat...

5 komen opah kamu:

PenagihAyamGoreng said...

igtkan lu yg lukis kereta tu.....

Xpuasati said...

Gua hanya berminat lukis muka2 awek je... hehehe

Emblem of Purity said...

awat masam sgt hang lukih muka awek tu?

Abang Terrer said...

Kira ok gak muka awek tu, mcm "Aku hidup dalam blues" aje hehe...

Basuh Baju said...

boleh asah lg ni.guna sharpener..haha

 


XPUASATI © 2008. Design by: Pocket