Tuesday, August 16, 2011

Eh Lupa Plak Blog Aku ni...

        Assalammualaikum,

        Gua sekarang macam dipukau oleh something like alien stuff mcm dalam filem Cowboys and Aliens yang membuatkan gua seperti terlupa mempunyai Blog untuk di Update.

        Dan sekarang memandangkan kita dalam bulan Ramadhan dan sepatutnya kita menghayati bulan ini dengan amalan-amalan yang mulia dan penuh dengan pahala seperti umpama kita melayari Bulan Ramadhan ini seperti Ramadhan terakhir (mcm ayat drama pukul 7 lak...).

        Untuk rasa tidak bersalah kepada blog gua ni.. gua update la sikit blog gua nih... daan at the last gua nak bermadah sikit.. marilah kita update diri kita oleh ilmu agama sebelum Allah Update diri kita...

Sekian..... Assalamualaikum.

0 komen opah kamu:

 


XPUASATI © 2008. Design by: Pocket